Searching...
Monday, June 27, 2016
11:35 PM 0

(5 Foto) Cerita Sebenar Gadis Muda 18 Tahun Kahwini Gurunya Berusia 52 Tahun Kini Terbongkar


Cerita-cerita sensasi tentang rumah tangga memang mudah menjadi viral di dunia maya. Apa lagi kalau cerita tentang suami orang bernikah dengan anak gadis yang muda remaja. Pastinya akan menjadi buah mulut orang ramai.

Begitulah juga dengan kisah gambar seorang gadis muda yang mempunyai paras jelita berkahwin dengan seorang lelaki tua yang dikatakan tak sesuai jika nak dibandingkan dengannya dan yang menariknya lagi lelaki itu dahulu adalah bekas gurunya ketika di alam persekolahan.

Gadis kecik molek berusia 18 tahun itu telah dilaporkan menjadi isteri kepada cikgu lelaki dari sekolah yang sama berusia 52 tahun. Namun, tak ada seorang pun yang mendedahkan cerita sebenar di sebalik gambar yang viral itu.

Akhirnya dapatlah satu cerita yang didedahkan oleh seorang bernamaMohd Hisham.
Menurutnya, lelaki berusia 52 tahun itu bertugas di Sekolah Menengah Kebangsaan Baling.Guru tersebut juga dikatakan telah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan.

"Cikgu 52 tahun, anak murid 18 tahun. Kalau dah jodoh. Cikgu dengan anak murid. Cikgu SMK Baling.

"Bini tua gambar kanan, yang kiri memang bini muda.

"Bestfriend anak dia dok mai tdo umah. Tersangkut..."





Gadis muda dengan rupa paras yang menawan, sudah pasti memikat hati sesiapa saja. Lebih-lebih lagi di usia muda, mudah untuk si suami mendidik isterinya.

Walaupun ramai yang panas bila melihat gambar viral tersebut mungkin kerana tidak beruntung seperti cikgu lelaki ini malah ada juga yang mempersoalkan bagaimana mereka boleh menjadi pasangan suami isteri, tapi ingatlah jodoh dan pertemuan adalah ketentuan Ilahi. Moga-moga pasangan mempelai ini akan menikmati hari bahagia dan kekal ke akhir hayat. Amin.

Sumber: viralberita

0 comments:

Post a Comment