Searching...
Friday, November 6, 2015
12:12 AM 3

TERJAWAB AKHIRNYA! Ini cerita sebenar lelaki memaki hamun Ibu kandungnya di Hospital depan orang ramai...Mari tonton VIDEO penuhnya kat sini


Ini namanya si Tanggang moden. Kalau tidak kerana si ibu, dia tidak mungkin lahir ke dunia ini. Walaubagaimanapun, inilah yang berlaku pada dunia hari ini, di mana ibu bertuankan anak.

Dalam video yang mula tersebar di laman sosial itu, terlihat seorang lelaki sedang memarahi ibunya dengan sangat kasar. Tindakan lelaki itu dirakamkan oleh salah seorang orang awam yang turut berada di hospital tersebut.

Tindakan melampau lelaki tersebut seketika kemudian ditegur oleh salah seorang orang awam yang juga turut berada di tempat kejadian. Kami kongsikan video tersebut untuk tatapan anda.


Sumber: Mediahiburan

3 comments:

  1. Biadap!kurang ajar!brpa besar slh seorg ibu pon kau tak pernah diberi hak atau kelonggaran oleh allah utk menganiaya ibu kau apatah lg dikhalayak ramai.syurga diberi neraka yg kau cari!

    ReplyDelete
  2. Biadap!kurang ajar!brpa besar slh seorg ibu pon kau tak pernah diberi hak atau kelonggaran oleh allah utk menganiaya ibu kau apatah lg dikhalayak ramai.syurga diberi neraka yg kau cari!

    ReplyDelete
  3. wei!!!!!!binatang pun tau syg ibu dia...manusia jenis ape kau ni..begitu sempurna mak kau lahirkan kau,ada mata melihat,teliga mendengar,mulut berbicara,otak memikirkan akal perilaku,,hati berperasaan kasih dan sayang....aku syorkan kau ambil BORANG berhenti jadi ORANG...pas tu kau sendiri pikir kau nak jadi ape....BODOH STUPID...DAAMMM DAMMMM..

    ReplyDelete