Searching...
Saturday, September 12, 2015
2:56 PM 2

MEMALUKAN!! Lagi mesej lucah Abby Abadi buat suaminya atas katil

Pengantin baru memang biasanya over sedikit. Biasalah darah tengah panas. Hehehe. Terkejut juga Abang Nara apabila membaca mesej Abby Abadi yang ditulis kepada suaminya, Jai Ezzany. Tidak diketahui apa maksud sebenar, namun ayat ‘balik nanti kita shopping atas katil’ jelas berunsur lucah bagi Abang Nara. Ke diri ini je yang fikir macam itu? Korang pulak fikir apa bila dengar ayat macam ini?


Cuak juga bila Abang Nara baca ayat Abby Abadi ini. Iyerlah, selama ini kan Abby Abadi membawa imej muslimah sejati. Takkanlah sanggup menghantar mesej berunsur lucah sebegini dengan begitu terbukanya? Mungkin mereka memang shopping betul-betul atas katil. Mungkin balik nanti, Abby akan ajak suaminya, bukak laptop dan menyelusuri laman web beli belah online sambil kedua-duanya berbaring di atas katil. Siapa tahu kan?


Apa pula pendapat korang? Adakah ada di antara pembaca BeautifulNara yang sering melakukan aktiviti shopping (yang betul-betul shopping ye) di atas katil? Mungkin boleh kongsikan pengalaman di ruangan komen. Mana tahu boleh dipraktikkan untuk menambahkan lagi kemesraan suami isteri. Tak gitu?


2 comments:

  1. Xsalah msg sama suami mcm tu..cuma masalah nya dia msg ni di publik..jadi lain kali hati2 sikit dengan msg tu...ni ada unsur2 +18 hahaha

    ReplyDelete
  2. Ini soal Suami Isteri,yang pentingnya Halal dan tak salah disisi Agama..,

    ReplyDelete